12 Eylül 2014 Cuma

Alice Clayton - Duvarların Dili Olsa (Cocktail #1) | Kitap Yorumu


Orijinal Adı: Wallbanger
Türkçe Adı: Duvarların Dili Olsa
Seri: Cocktail #1
Yazar: Alice Clayton
Çevirmen: İpek Zeynep Esen
Sayfa Sayısı: 408
Basım Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEXPlus
Tür: Yeni Yetişkin, Çik-lit
Satın Almak İçin: D&R | Oku Oku



Bazen duvarlar o kadar incedir ki tutku aradan sızıverir.
"Ah, tanrım."
Tak.
"Ah, aaahhh."
Tak tak.
Neler oluy...
"Oh, aahh, çok iyi!"
Caroline, San Francisco'daki yeni dairesinde ilk uykusundan işteböyle uyandı. Çapkın komşusunun adeta küçük bir haremi vardı. Her gece başka bir kadınla, Caroline'ın yatak başındaki tabloyu kafasına düşürecek kadar hızla duvarları gümbürdetiyordu. Hatta Caroline'ın kedisi Clive bile bu seslere kayıtsız kalamamış, düz duvara tırmanmaya başlamıştı. Artık uyku haramdı. Kapı deliğinde nöbet tutmasına rağmen bu gizemli adamın neye benzediğini bir türlü göremiyor, meraktan ve sinirden çıldırıyordu. En sonunda, bir gece, bu tantanaya daha fazla dayanamayıp hışımla adamın kapısını çaldı. İlk görüşte aşk, hiç bu kadar eğlenceli, komik ve tutkulu yazılmamıştı…

Hep böyle oluyor sayın okuyucu, ne zaman okumayacağım bir kitap olsa onu benim radarıma sokan bir şey illa ki çıkıyor.  Bu kitabı da okumak niyetinde değildim açıkcası. Ama birileri çok iyi, birileri çok kötü deyince merak ettim arkadaş :D
Neyse aslında Nihan'la beraber okuyacaktık ama iş yerinde sıkılmıştım bir bakayım dedim baktım 100 sayfa bitmiş bile yani birazcık, azıcık ihanet etmiş olabilirim. Ama o affeder beni *-*
Az önce dediklerimden de anlayacağınız üzere kitap hayli akıcı.


Bu kitap bana bir anımı hatırlattı. Fulya'da otururken karşı komşumuz öğrencilerdi ve bir gece bende böyle seslerle uyandım ama Caroline kadar kibar olduğumu söyleyemiyeceğim. Ben direkt olarak duvarı yumruklamıştım.^^
 Gelelim kitabın konusuna, Caroline yeni bir eve taşınır. Arkadaşlarının da yardımı ile güzelce yerleşir. Ve akşam olup Caroline yattığında uyumak eskisi kadar kolay olmayacaktır. Çünkü çok ama çooook çapkın bir komşusu vardır.Caroline bu durumu 2 gün üst üste sineye çeker, susar fakat Caroline'ın tek sorunu da çapkın bir komşu değil. Kızcağız kayıp bir OR sahibi. Yanlış bir ilişki sonrasında orgazmını kaybetmiş. Ve tam da onu aramaya çıktığı an Simon , yani bizim duvarları hoplatan arkadaşımız yine iş başındadır ve bu durum bardağı taşıran son damla olur. Caroline gözü dönmüş bir şekilde Simon Parker'in kapısına dayanır. Bundan sonra komedi başlar. Ben yine karşımıza bir Grey falan çıkacak derken bizi bu defa bir harem ağası karşılıyor bu kitapta. Ancak bu harem ağalığı Parker'in aklına ve kalbine Caroline düşene dek devam edecektir.
Genel olarak kitap çok eğlenceliydi ama Caroline'ın kayıp OR muhabbeti ve onunla yatıp kalkması. OR,OR,OR  diye ortalıkta dolanması gerçekten bir yerden sonra baydı. Ve yazar biraz tekrara düşmüş gibi geldi. Ama okurken gülmek eğlenmek ve Caroline ile Simon'ın akibetini öğrenmek istiyorsanız okuyabilirsiniz ^^
Kitapta bu ana karakterin dışında, Caroline'ın arkadaşları Sophia & Mimi ile tanışırken onlarında Simon'ın arkadaşlarıyla fingirdemesini okuyoruz :D Bir ara Caroline'ın yalnızlığına ağlıcaktım valla garibim çiftlerin yanında sap gibi kalıp duruyordu.


 Hani her şeyin tam anlamıyla olması gerektiği gibi olduğu anlar vardır. Kendinin ve bütün evrenin kusursuz bir uyumla örtüştüğünü gördüğün ve muhtemelen daha mutlu olamayacağını düşündüğün anlar.. İşte ben o anın içindeyim ve bunun tamamen farkındayım.

Şeyi ben elini tutmayı seviyorum, dedim şaraptan gelen bir cesaretle. Şamatanın yeri ayrıydı ama bazen de tek ihtiyacınız olan gerçekti.

Cocktail Serisi

1 yorum:

  1. Sana meydan okudum :) http://glorrrybooks.blogspot.com.tr/2014/09/book-tag-7-book-list-challenge.html

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...