25 Temmuz 2014 Cuma

Dizi Yorumu #3 : BONES

Tür: Crime , Drama, Comedy
IMDb Puanı: 8,1
Oyuncular: David Boreanaz , Emily Deschanel, Michaela Conlin, T.J Thyne, Tamara Taylor
Ülke: ABD
Sezon Sayısı: 10. Sezon onayını aldı.
Yayın Tarihi: 13 Eylül 2005 - Hala devam ediyor.



Barry Josephson ve Hart Hanson’ın yapımcılığı ile Angel dizisinden tanıdığımız David Boreanaz’ın başrolde olduğu Bones, gerçek hayattan esinlenilerek çekilmiş bir drama.
Bir antropolog ve roman yazarı olan Dr. Temperance Brennan, Jeffersonian Institution’da, kurbanların kemiklerini inceleyerek cinayetleri çözümlemeye çalışıyor. Kimlik belirlemede standart metotlar işe yaramaz olduğunda, adli tıp ekipleri Brennan’dan yardım istiyor. Özel ajan Seeley Booth ile profösyonel bir ekip gibi çalışsalar da, ilk günden beri aralarındaki kimya apaçık ortada.
Cinayet çözümlerinde son teknolojileri kullanarak ilerleyen bu ekibin maceraları, oldukça etkileyici.


Dün birden aklıma düşmesinden mütevellit bugün bu yazıyı yazmaya karar verdim aslında uzun zamandır Teen Wolf hakkında bir şeyler karalamayı planlıyordum ama kısmet değilmiş. Bones'u tamamen tesadüf eseri keşfettim. Tanıtım yazısını okuduğumda izlemeliyim falan desemde 8 sezon gözümü korkutmuştu bitiremem falan demiştim ama inanın o koca 8 sezon bir nefeste bitti.


 Ben 8 sezonu bitirdiğimde 9. sezon başlamıştı ancak bünyem o kadar Bones ile doluydu ki dedim sonra izlerim. Erteleye erteleye 9. sezon bitti dizi sezon finaline girdi. Bende dün oturdum 9. sezonun ilk 3 bölümünü izledim. 
Hem güzel haberi vereyim dizi 10. sezon onayını aldı. Hem kötü haberi vereyim, 10. sezon final sezonu olacak-mış. 10 sezon neyine yetmiyor dediğinizi duyar gibiyim ama yetmiyor işte. David Boreanaz'in muhteşem oyunculuğu ile 10 sezon yetersiz kalıyor. Üstelik diziden bağımsız olarak Emily Deschanel ile Zooey Deschanel'in kardeş olduklarını öğrendiğimde de ayrı şok olmuştum.
Neyse gelelim dizinin konusuna;
David Breanaz yani dizideki adıyla Seeley Booth bir FBI ajanı ve Temperence Brennan ise bir antropolog. Temperence işinde kesinlikle mükemmel, inanılmaz zeki bir kadın. IQ'su almış yürümüş. Ancak bu kadar zekaya rağmen bazı eksiklikleri var. İnsanlarla duygusal anlamda ilişki kurmakta inanılmaz zorlanıyor. 
Olaylar bu iki insanın yollarının kesişmesi ve birlikte çalışmaya başlaması ile başlıyor. Harika bir ikili olup, olayları çatır çatır çözüyolar. Brennan'ın sürekli değişen asistanları diziye inanılmaz renk katıyor. Ve tabi Doktor Hodgins ve Angela'yı unutmamak lazım. Dr. Hodgins olay yerindeki böcekten, ottan püsürden mesul. Angela ise ortada bulunan kafataslarına yüz veriyor. Diziyi izlediğinizde demek istediğimi anlayacaksınız. Bu ekip gün geçtikçe birbirine daha çok bağlanıp daha iyi işler çıkarıyorlar. Son iki sezonda başlarına gelen inanılmaz bir bela sonrasında işleri zorlaşsa da bunun altından da beraber kalkacaklarına eminim^^
Sezonlarca Temperence ile Booth arasındaki aşkın alevlenmesini beklerken dokuz doğurdum. Temperence'in o duygusuzlukla oluşturduğu duvarı kırmak Booth için hiç ama hiç kolay olmuyor ama sonrasında inanılmaz güzel ama zorluklarla dolu bir ilişki onları beklemekte.
Kesinlikle izleyin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...