31 Ağustos 2014 Pazar

Mim # Hangisini Seçerdiniz? | Would You Rather

Evettt yine bir mim yine bir ben ile karşınızdayım. Bu ayı kitap okumaktan ziyade mim yapmakla geçirdim vallahi. Artık Eylül ayında daha çok kitap okuma dileği ile bitirelim bu ayı da.
Gelelim mim'e. Bir Kitap Delisinin Günlüğü bloğıunun sahibesi Ece beni mimlemiş onun cevaplarını okumak için tık.

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı ?
Eskiden olsa tek kitap derdim ama serileri keşfettiğimden beri yeni gözdem onlar yani tercihim serilerden yana.

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak ?
Erkek yazarlar iyiler ama azlar o yüzden burada hemcinslerime bir torpil geçeceğim ve kadın yazarlar diyeceğim.

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı , internet üzerinden kitap almak mı ?
Her ne kadar kitapçıdan almayı çok sevsem de çok fazla tercih etmiyorum. Her türlü artısı göz önüne alınarak internet üzerinden kitap almak diyeceğim çünkü başta kitap fiyatı ve taşıma derdi olmadığından internet çok daha rahat.
4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı ?
Kitaplar film yapıldığında büyük bir kısmı harcanıyor ancak dizi de aynı durum çok çok daha aza iniyor. Ve çok güzel dizi uyarlamaları da buna örnek. Bence dizi olan kitaplar.

5-Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı ?
Şu sıralar günde 5 sayfa okusam da haftada 5 kitap diyeceğim. Güzel bir hayat olurdu.

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak ?
Çevremdeki arkadaşlarım çok iyi yazdığımı söylese de, yazmayı çok sevsem de, annem artık okumak yerine yaz dese de, ben okuyucu ve yorumcu olarak mutluyum. O yüzden profesyonel yorumcu.

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı ?
Sevdiğim kitabı yeniden okumayı sevsem de benim aklım yenilere kayar o yüzden daha önce okumadığım yeni kitabı okumak.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?
Kitap satıcısı olmak. Kütüphane işi biraz sabır işi, bende sabırsız bir insanım.

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı ? (Çevirinin bozukluğu için hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin :  Only read your favorite genre, or every genre except your favorite? )
Kendimi tek türle kısıtlamak istemem normalde ama diğer tüm türlerin içinde ara sıra favori türümü okumayacaksam ne yapayım ben diğer türleri. Favori türümü seçiyorum.

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
Normal şartlarda e-book okumaktan nefret ederim ve fiziksel kitap kopyaları vazgeçilmezdim ancak çalışırken kitap okuyacak durumum olmadığından telefondan e book okuyorum ve e-booklar kurtarıcım haline geliyor. Hiç kitap okumamaktansa e-book okumayı tercih ediyorum yani. 
Yine de her türlü fiziksel kitap kopyaları ya:D

İsim vererek mimlemeyeceğim yapmak isteyen herkes yapsın.

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yok yavrum ya ben uğraşamam hele şu dönem de:D

      Sil
  2. Ay Mügoş ya yazar ol da ben de etrafta "Benim yazar kuzum var!" diyerek havalı havalı dolaşayım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşündüğüm tam da muydu Hilal :D

      Sil
    2. Artık havanızı Elif yada Sinem'in üstünden atarsınız bebekler:D

      Sil
  3. Benim üzerimden hava olamayacak ve hala o yeşil sayfaları saklıyorum müge. Yaz yaz. 🐣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem !! Sen de bir zahmet Luine yaz ya. -_- Beklemekten bunaldım.

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...