3 Ağustos 2014 Pazar

Etkinlik || Son Zamanlarda Herkese Önerdiğiniz Kitaplar



1. Coollen Hoover - Umutsuz
İlk sırayı her türlü Umutsuz alıyor. 
Beni bu kadar sarsan kitap oldu mu daha önce hatırlamıyorum gerçekten. Holder & Sky'ın hikayelerini mutlaka okuyun. Bir aşk hikayesinden çok daha fazlası var bu kitapta. 
2. kitabı olan Yeni Bir Umut'u hala okumadım ancak onunda en az Umutsuz kadar güzel olduğuna eminim.
Kısacası okuyun okutturun.
2. Katja Millay - Her Şey Bitti Derken
Daha dün bitirdim ve bitirir bitirmez en az 10 kişiye tavsiye ettim. 495 sayfayı bir günde bitirdiğimi de ekleyeyim ki ne kadar sevdiğimi siz anlayın artık. Bana bin bir çeşit duyguyu aynı anda yaşattı. Önüme gelene önerebilirim.

3. Teri Terry - 2054 : Çıkış Yok
Bitirdiğimde büyülendiğim bir distopyaydı. 2. kitabını almış olmama rağmen neden bekletiyorum acaba kendime kızdım şimdi aklıma geldi de. Kyla'nın hafızası ve yaşadıkları sizi büyüleyecek.

4. Stephen King - 22.11.63 
Bu kitabı bir çekiliş sayesinde kazanıp okumuştum ve iyiki de okumuşum. Korku kitaplarıyla tanıdığımız Stephen King'in tarihi kurgu da nasıl harikalar yarattığını görmelisiniz. Uzun süre etkisinden çıkamayıp JFK'nin tüm hayatını araştırmış olabilirim kitaptan sonra :P

5. Janne Teller - Ağaçtaki
Bu kitap sizin değer verdiğiniz, anlam yüklediğiniz her şeyi ters yüz edecek. Gerçekte neyin ne kadar anlamlı olduğunu hatta her şeyi sorgularken bulacaksınız kendinizi.







3 yorum:

  1. Sadece 2 tanesini okumuş olsam da biri hariç hepsi sepette :) Her Şey Bitti Derken'i her gördüğümde içim gidiyor :D

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...