1 Ağustos 2014 Cuma

Amy Garvey - Soğuk Öpücük || Kitap Yorumu





Orijinal Adı: Cold Kiss
Türkçe Adı: Soğuk Öpücük
Seri: Cold Kiss #1
Yazar: Amy Garvey
Çevirmen: Berna Kabacaoğlu
Sayfa Sayısı: 200
Basım Yılı: 2012
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX Yayınları
Tür: Genç-Yetişkin, Fantastik
Satın Almak İçin: D&R | Oku Oku



Bazen Ölüm Bile Ayıramaz...
Güzel bir temmuz gününde, talihsiz bir kaza Danny'yi Wren'den ayırır. İlk büyük aşkını kaybetmenin acısına asla dayanamayacağını düşünen Wren için bunu kabullenmek çok zordur. Ailesindeki bütün kadınlar gibi birtakım gizli güçlere sahip olan ama bunları nasıl kullanacağını bilemeyen Wren, sevgilisini geri getirmek için sihir dünyasının kapılarını aralar. Ama geri gelen Danny sadece, Wren'in âşık oldugu delikanlının içi boş kabuğudur. Buz gibi dokunuşu ve atmayan kalbiyle, bir zamanların hayat dolu Danny'si değildir o artık.
Wren artık Danny'yi gizli tutmak, sonsuza dek bir ölüyle yaşamak zorundadır. Bu sırada okuluna yeni gelen Gabriel onun sırrına ortak olur. Ama Wren kendini soktuğu bu durumdan yine kendi çıkmalıdır. Yapmak zorunda oldukları ona tekrar büyük bir acı yaşatacak olsa da…

Bazı kitaplar sizi arada bırakır ya bu kitapta benim için öyleydi. Beğendiğim yönlerini mi sıralasam yoksa beğenmediklerimi mi bilemiyorum. Kitabı genel olarak severek okudum gerçekten ama eksikleri vardı bu bir gerçekti kitabı bitirene kadar da seri olduğunu bilmiyordum yarım kalmış gibi hissettiğim için 2 puan basmayı düşündüm ama goodreadsta seri olduğunu farkettim belki 2. kitapta her şey tamamlanır diye düşünüyorum.


Wren 17 yaşında bir cadıdır ancak sahip olduğu güçlerin tam olarak kendi bile farkında değildir. Çünkü ailede bu durum görmezden gelinmesi gereken bir şeymiş gibi davranılmaktadır. Wren bir temmuz günü erkek arkadaşını yani Danny'i talihsiz bir şekilde, trafik kazasında kaybeder.
Bunun acısına dayanamayacağını Danny olmadan yaşayamayacağını düşünür. Ve bir büyü yaparak onu diriltir. Ancak Danny ne kadar eski Danny gibi dursa da hiçbir şey eskisi gibi değildir. Başlarda onun varlığı ile huzur bulan Wren zaman geçtikçe bazı şeylerin eskisi gibi olmadığını farkeder. Tıpkı eskiden Danny'nin göğüsüne yaslandığında onun kalp atışlarını hissetmekten duyduğu artık bulamaması gibi. Onun ölü olduğunu kabullenmek Wren için zorken bu durumu herkesten saklamak ve bir de bununla baş etmek iyice zor hale gelmektedir. Ve bir gün okula yeni biri gelir , tüm dengeler alt üst olur.
Gabriel daha Wren'i ilk gördüğü an ondan hoşlanır ancak hikaye bu kadar basit değildir. Çünkü Gabriel de Wren gibi 'farklı' biri. Kısmen onun düşüncelerini okuyabiliyor diyebilirim. Ve Gabriel çok kısa süre içerisinde Wren'in o büyük sırrına ulaşıyor ve ona yardım etmek istiyor. Wren Danny'i neredeyse büyü ile idare etmeye başlıyor çünkü zaman geçtikçe Danny olayları hatırlıyor ve saldırganlaşıyor. 
Ancak bundan daha tuhafı ise Wren ile Gabriel arasındaki ilişki pek dostane değil. Wren Gabriel'den hoşlanmaya başlıyor işte burada ben hayret ediyorum çünkü Danny'e duyduğu o 'KOCA AŞK' nasıl bu kadar çabuk eriyip gitti anlayamadım.
Peki kitabın sonunda neler oluyor? Wren Danny ile ne yapıyor? Gabriel'i mi yoksa Danny'i mi seçiyor? 
Bunların cevabı kitapta.
Dediğim gibi eksikleri olmasına rağmen okunabilir hatta güzel diyebileceğim bir kitaptı.

Masallar ne derse desin, sevgi her zaman mutlu sonla bitmez.

Aşk, iki yönlü bir yoldur. Yalnızca, yeniden direksiyonun başına geçmeye korkuyorum.

3 yorum:

  1. "çünkü Danny'e duyduğu o 'KOCA AŞK' nasıl bu kadar çabuk eriyip gitti anlayamadım."
    Romeo ve Juliet kitabında hissettiğim buydu işte :D
    Ama aşkı bir yere gitmiyor ki :( Sonuçta yanında olan kişi Danny değil artık.
    Şimdi bunu görünce benim de yazmam gerektiği geldi aklıma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yere gitmiyorsa onun yerine birini nasıl bu kadar çabuk koyabiliyor:/

      Sil
  2. Sey gibi dusun ilk askini hic unutmazsin yeri farklidir hep onun... biraz bunu anlatmis kitap. Hayatina devam etmek zorunda kaliyor cunku cocuk artık yok kabugu var sadece hem diğerini de hemen kabul etmiyor etkileniyor azcik :p

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...