13 Kasım 2014 Perşembe

Film Önerisi #7 : If I Stay | Eğer Yaşarsam

Tür: Dram
IMDb Puanı: 7,0
Vizyon Tarihi: 19 Eylül 2014
Yapım: ABD
Oyuncular: Chloë Grace Moretz, Jamie Blackley

Mia Hall (Moretz) hayatında karşı karşıya kalacağı en zor kararın Juillard’da müzik hayallerinin peşinden gitmek ile hayatının aşkı Adam’la (Blackley) beraber olmak için farklı bir yol izlemek arasında olacağını sanıyordur. Fakat tasasız bir aile gezintisi olması gereken araba yolculuğu bir anda her şeyi değiştirir; şimdi Mia’nın hayatı pamuk ipliğine bağlıdır. Pek çok şeyin açıklığa kavuştuğu bir gün boyunca ölüm ile yaşam arasında sıkışıp kalan genç kızın vermesi gereken tek bir karar kalmıştır; ve bu karar yalnızca geleceğini değil, kaderini de belirleyecektir.
Gayle Forman’ın çok satan romanı “If I Stay/Eğer Yaşarsam” beyaz perdeye taşınıyor.



Filmi izleyeli 1.5 aydan fazla oldu ama gelin görün ki benim bilgisayar problemim yüzünden gelipte bir dökemedim içimi sizlere.
Kitaba yaptığım yorumu hatırlarsınız. Hatırlamıyorsanız da hatırlayın. Kitabın konusunu çok sevmiştim ama yazarın diline ısınamamıştım.


Vermesi gereken o duyguyu vermemişti bana maalesef. Ki benim kitaptan beklentim çok yüksekti. Ama filmi seveceğimden emindim. Daha fragmanı bile izlemeden filmin kitaptan daha güzel olacağını söyleyip durdum çevremdeki herkese. Sonuç itibari ile film vizyona girdi bende Ejderin Kütüphanesi'ni yani Sinem'i kolundan tuttuğum gibi soluğu sinemada aldık.
Film çoooooooooooooooooooooooooooook güzeldi.
Kitapta hissedemediğim ne varsa filmde hissettim. Ağladım sızladım o acıyı yaşadım. Sinem de şahidimdir :D
Oyuncuları ayrı sevdim, hissettirdiklerini ayrı sevdim kısacası çok sevdim. Ki normalde kitaptan uyarlama filmler hep eksik gelir bana. Bir kusur bulurum mutlaka ama If I Stay için durum tam aksiydi.
Kısacası izleyin diyorum izleyin izleyin^^


Kitap yorumu için ; tıklayınız

4 yorum:

  1. Benim de ne zamandır aklımdaydı. Madem beğendim diyosun izlemek lazım deyip listeme ekliyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Ya sinemada gidemedim diye içim parçalandı şu filme :(( DVD'sini bekliyorum umutsuzca şu an :((

    YanıtlaSil
  3. of müthiş bişi ama sonun öylece kızın gözleriini açmasıyla bitmesi pek iiyi olmadı sonradan neler yapacağını merak ediyordm .s

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...