25 Ağustos 2014 Pazartesi

Etkinlik | Tek Renk Tag



Eveeet bu etkinliği Eren'in vlogunda gördüğüm andan itibaren yapmak istiyorum ama tembelliğim alıp başını gittiği için bir türlü nasip olmadı. Buna bir de çalışma saatlerim eklenince baya baya kaldı. Velhasıl izin günüm de fırsatı bulmuşken yapıştırıyım dedim. Benim rengim ismimden de anlaşılacağı üzere MAVİ.
Mavi Uçurum olarak Mavi'nin Kitapları olarak başka renk düşünemezdim neyse gelelim sorular ve cevaplarına;
1. Bu renkte aldığın son kitap? /  Laini Taylor - Duman ve Kemiğin Kızı
Uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun zamandır okumak istediğim bir kitaptı ama artemis serinin devamını getirmediği için elim bir türlü gitmiyordu almaya ama D&R'da 9.90'a düşünce dedim alayım en iyisi. Hala okumuş değilim ama bir yandan da bu güzel kitaptan daha fazla kendimi mahrum bırakmak istemiyorum. 

2. Kapak tasarımında yüz resmi bulunan kitap? / Stieg Larsson - Ateşle Oynayan Kız
Serinin ilk kitabını okuyup çok sevdim umarım devamı da gelecek yani. Ben kendime inanıyorum bu konuda. Ama daha seriyi bitirmememe rağmen yine de gönül rahatlığı ile herkese tavsiye ederim.
İlk kitabın yorumu için ; Stieg Larsson - Ejderha Dövmeli Kız

3. Ana Karakterini çok beğendiğiniz bir kitap? / Kristin Hannah - Gece Yolu
Bu kitapta 3 ana karakter var üçüne de ayrı ayrı hayranım ama Mia karakteri benim için başkadır. Spoiler çakcam ama Mia öldüğünde inanılmaz kötü ağlamıştım.
Bu kitabın yorumu bloğum da yok ancak okuma şenliği için tekrar okuyacağım o zaman uzuuuuun bir yorum girebilirim.

4. Sinemaya uyarlanmış yada yakın bir tarihte uyarlanacak olan  bir kitap? / Suzanne Collins - Alaycı Kuş
Henüz bu seriyi okumasam da mavi renkte sinemaya uyarlanacak olan kitabım bu.

5. Bu renkteki favori kapak tasarımlı kitabınız? / John Green / Aynı Yıldızın Altında
Evet bu kitap beni diğer herkesi etkilediği kadar etkilemese de kapağına bittiğim doğrudur.

6. Beklentilerinizi karşılayamayan kitap? / Gayle Forman - Eğer Yaşarsam
Bu kitabın diğer adı hayal kırıklığı oldu benim için yemin ederim. Beklentilerim o kadar yüksekti ki 983454 metre yüksekten yere çakılmış gibi hissettim.

7. Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap? / Caitlin R. Kiernan - Boğulan Kız
Yine okumadığım bir kitap, çok merak ediyordum ve kitapsihirbazı alışverişimde hediye gelmişti ama okuduğum yorumlar sağolsun elim gitmiyor kitaba. Hele ki zevklerimizin bir olduğu insanlar beğenmediyse nasıl başlayayım ki? :(

8. Konusunu orijinal bulduğunu bir kitap? / Janne Teller - Ağaçtaki
Okuduğum en orijinal kitaplardan biriydi gerçekten. Konusu insana kendini sorgulatıyor sizi alıp başka yerlere götürüyor. Hala okumadıysanız bence okuyun.

Tagı başlatan KİTAPELLA'nın youtube kanalı için tık.

Evet bende ;  Pensieveb & Geveze Kitap Kurdu & Kitap Eylemi'ni sobeliyorum.

5 yorum:

  1. teşekkürler , en yakın zamanda yapılacaktır :)

    YanıtlaSil
  2. süpermiş bu eh ister istemez benim rengim mor oldu :) :) Fuşyaları pembeleri de sayabiliriz ama ya o kadarcık hilebazlık serbest olmalı :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört gözle bekliyorum, tabi canım fuşyalar pembeler ve morlar kardeş sayılır.^^

      Sil
  3. Tag'e katıldığın için teşekkürler ben kanalımda oluşturmuştum ismimi belirtirsen sevinirim

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...