21 Ağustos 2014 Perşembe

Colleen Hoover - Yeni Bir Umut (Hopeless #2) | Kitap Yorumu


Orijinal Adı: Losing Hope
Türkçe Adı: Yeni Bir Umut
Seri: Hopeless #2
Yazar: Colleen Hoover
Çevirmen: Kübra Tekneci
Sayfa Sayısı: 375
Basım Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Tür: Genç - Yetişkin
Satın Almak İçin: D&R | Oku Oku



HAYATINI ÖZGÜRCE YAŞAMAK İSTİYORSAN ÖNCE GEÇMİŞİNLE YÜZLEŞMELİSİN…
UMUTSUZ, Sky'ın hikâyesiydi.
Şimdi olaylara Holder'ın gözünden bakmanın zamanı.
Yeni Bir Umut'ta, Sky'ın çocukluğunda yaşanan olayların Holder'ı ve ailesini nasıl etkilediği gözler önüne serilirken, bir yandan da bu iki yaralı ruhun birbirini nasıl iyileştireceğine tanık olacaksınız.
İlk kitabı okumayanlar için SPOİLER İÇERİR.
Umutsuz'u okuduğumda kitap bu dedim. Etkisinden günlerce kurtulamadım ve önüme gelene tavsiye ettim. Ve hala da okumayan varsa bir an önce gitsin okusun. Ve şunu söylemeliyim ki, Tatlı Bela & Ayaklı Bela ikilisinden sonra kızın gözünden, erkeğin gözünden şeklinde kitaplardan çekiniyordum çünkü kitaplar tamamen maddiyat karı gözetilerek yazılmış oluyordu. Ancak daha kitabı almadan önce Yeni Bir Umut'un farklı olacağını biliyordum çünkü birbirinden ayrı geçirdiği seneler var.
Serinin ilk kitabı için; Umutsuz


Yeni Bir Umut'ta olaylara Holder'in dünyasından bakıyoruz. Ancak sadece Sky ile olan ilişkisi değil. Kardeşi intihar ettikten sonra yaşadıkları, Hope kaçırıldıktan sonra yaşadıkları ve Sky ile karşılaşmasından sonra gelişen olayları ele alıyor. Öncelikle şunu söylemeliyim ki yazarın dilini çok seviyorum. Hem bu kadar akıcı hem bu kadar içe işleyen kitap yazmanın kolay olduğunu sanmıyorum. Bu yüzden Colleen Hoover'a burdan büyük bir alkış. Kitaptaki olayın genel hatlarını bilmeme rağmen ben okurken yine ağladım, yine ağladım. Belki de benim sulu gözlülüğüm bilmiyorum.
Yeni Bir Umut, Les'in intihar etmesi ve Holder'in onu bulması ile başlıyor. Sonrası yaşanan zorluklar, travmalar vs.  Ve derken o büyük buluşma gerçekleşiyor. Holder'in, Sky'ı ilk gördüğünde hissettikleri ve düşündükleri. Aynı hikayeyi anca bu kadar farklı aksettirebilirdi bir yazar. Okurken hiç sıkılmadım hatta elimden bırakamadım. Holder'in ikilemleri, onun gözünden Sky ve Sky'a olan duygularını okumak çok güzeldi, çok derindi.
Umutsuz'u okuyan herkesin bunu da okumasını ŞİDDETLE ÖNERİYORUM !

Sakin sesini duymak temiz havayı solumak gibiydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...