28 Mayıs 2014 Çarşamba

Jennifer L. Armentrout - Köken | Lux #4 || Kitap Yorumu




Orijinal Adı: Origin
Türkçe Adı: Köken
Seri: Lux #4
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Barış Emre Alkım
Sayfa Sayısı: 408
Basım: Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX
Tür: Fantastik , Genç-Yetişkin
Satın Almak İçin: D&R | Kitap Sihirbazı



Weather Dağı'nda işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seveseve salarım.
Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemon'ı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.
Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Daedalus mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxen'ler mi?
Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar? 

Uzun bir süreden sonra bir lux kitabı okumak çok iyi geldi ama kitabın sonunu düşündükçe keşke okumayı biraz daha erteleseydim demeden edemiyorum. Çünkü lanet olsun bu kadın insanı meraktan öldüren bir son yazmakta dünya markası. Her kitabının sonunda kalakalmıştım ama bu sefer ki daha dehşet dolu. 5. kitap kimbilir ne zaman çıkacak. Ayrıca çıkar çıkmaz aldığım halde neden okumakta bu kadar bekledim bunuda anlamıyorum.


Neyse uzattığım gevezeliği bir kenara bırakıp kitaba dönüyorum.
Kitap öylesine dolu doluydu ki nerden başlasam ve ne anlatsam bilmiyorum gerçekten. Opal kitabından hatırladığınız kadarıyla Beth'i kurtarmak uğruna yapılan girişimde Katy SD'nin elinde kalmıştı. Peki şimdi ne olacak sorusu ile başlıyoruz kitaba. Katy SD'nin elinde bir takım testlere tabi tutulurken, Daemon da kardeşleri tarafından etrafı oniks ile kaplı bir yerde tutulmakta ve çıldırmak üzere. Aklı tamamen Katy'de ne yaptığını düşünerek kafayı yiyor ancak kimse oralı değil. Daemon çıkmanın bir yolunu arasada bulamıyor ve bilin bakalım ona kim yardım ediyor? Ash! O gıcık kızı bu kitapta pek sevdim. 
Hücreden kurtulan Deamon hiç düşünmeden soluğu Weather Dağında alır. Daemon teslim olacağını fakat tek şartının Katy ile görüşmek olduğunu söyler. Ve bu şartı kabul edilir. SD mutludur çünkü en çok istedikleri şey yani Daemın ellerindedir. Ve bu kitapta, kitaba adını veren Kökenler ile tanışıyoruz. Kökenlerin inanılmaz güçleri var peki kim bu kökenler diye sorarsanız. Bir lüxen ve melez çocuğuna verilen isim. Nancy'nin bir kökenin nasıl meydana geldiğini Daemon ve Katy'e anlatırken Katy'nin haline inanılmaz güldüm. 
Peki şimdi ne olacaktı? Daemon ve Katy burdan nasıl kurtulcak? 
Daemıon teslim olmadan önce Luc'a gider ve Luc ona bir şey karşılığında yardımını sunar. Daemon ve Katy Luc'un istediği şeye ulaştığında onları dışarı çıkaracak adam Archer'dır. Evet her şey planladığı gibi gitmiş gözüküp beraberce kaçsalar da sonrası hiç kolay olmayacaktır. Kitabın bundan sonrasında beklenmedik ihanetler ve beklenmedik ölümler bizi beklemektedir. 
Lüx serisinin kesinlikle en heyecan dolu kitabıydı aksiyon hiç durmazken sonlara doğru tavan yaptı diyebilirim. Kesinlikle okuyun!



  Uykulu sesini duymak, hasret kaldığım yuvama kavuşmak gibiydi.


Görmeye, inanmaya ihtiyaç duyduğum her şey gözlerindeydi.

"Öpücük?"
Kollarının üst kısımlarını kavrayıp onu şöyle bir öptüm. "Al bakalım."
Başını kaldırıp somurttu. "İnsan babaannesini böyle öper yahu."

Gitmesine izin vermiyordum. İstemiyordum. Dünyanın "dur" düğmesine basmak, orada, yanı başında olmak istiyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...