30 Nisan 2014 Çarşamba

Neler Okudum ? | Nisan

Uzun zamandır adam akıllı kitap okuyamadığımdan bu postlardan da hazırlayamıyordum doğal olarak. Ama ay başında işten çıkınca bu ay kendimi kitaba doyurmaya karar verdim ve sonuç bu.

1.  İbrahim Öksüz - Evvel Sevda İçinde
İbrahim Bey'in göndermesi sonucu tanıştığım hoş bir şiir kitabıydı.
5/4
2. Edith Wharton - Masumiyet Çağı
Klasiklerle aram olmasa da okurken zevk aldığım bir kitap oldu.
5/4
3. Susan Ee - Meleğin Düşüşü
Okumak için 2. kitabın çıkmasını bekleyip durdum ve sonunda okumak nasip oldu, harikaydı!
5/5
4. Beatrice Harraden - Gece Geçen Gemiler
GKK Blog Tur kapsamında okuduğum ve hiç unutmayacağım bir kitaptı kendisi.
5/5
5. Erdal Öz - Gülünün Solduğu Akşam
İçimi sızım sızım sızlatan bir okuma şenliği kitabıydı.
5/5
6. Jojo Moyes - Senden Önce Ben
Hem okuma şenliği hemde #kitaportaklığı için okuduğum bu kitabı hem çok sevdim hemde Will'in o lanet bencilliği yüzünden nefret ettim. Ahh be Jojo'cum başka bir son bulamaz mıydın?
5/4
7. Janne Teller - Ağaçtaki
İnsanı bir anlam karmaşasına sürükleyen ve inanılmaz etkileyen bir kitaptı.
5/4
8. Şebnem Burcuoğlu - Kocan Kadar Konuş
İnsanı  güldüren, eğlendiren çerezlik bir kitaptı.
5/4
9. Gülşah Elikbank - Aşkın Gölgesi
GKK Blog Tur kapsamında okuduğum ve beni derinden etkileyen bir kitaptı. Esma ve Ahmet'i kolay unutacağımı sanmıyorum. Dahası blog turu sayesinde okumamış olsaydım da bu kapağa dayanamaz alırdım herhalde.
5/4
10. Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde
Başlarında biraz kafamı karıştırsa da bittiğinde "bu neydi böyle!" demeden edemedim.
5/5

Umarım Mayıs ayıda böyle verimli geçer^^

4 yorum:

  1. Kocan Kadar Konuş'u bende okuyacağım. :D
    Çok güzel şeyler okumuşsun.. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku baya güldürüyor insanı :D
      Teşekkür ederim *-*

      Sil
  2. harikasınn ben de zamanla yarışıyorum daha çok okumak için ama senin kadar hızlı değilim :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, boş zaman olunca okumak rahat oluyor ^^

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...