4 Mart 2014 Salı

Okuma Şenliği 4. Ay !

Evet Pinuccia'nın düzenlediği okuma şenliği'nin sonuna geldik. Durup baktığımda kendime inanamıyorum ya. Listemi bitiremediğim gibi çok kötü bir sonuç ile bitirdim şenliği bunun sebebi 3 aydır çalışmam ve kitap okumaya fırsat bulamamam. Kısa zamanda işten çıkmayı düşünüyorum umarım bahar şenliğinde her şey daha güzel olur.

Gelelim okuduklarıma.
Dipnot olarak bazılarının yorumu bloğumda yok sayılır mı bilmiyorum.







10 puan: Altın Kitaplar Yayınevi’nden çıkan bir kitap okuyanlara.
Teri Terry - 2054: Çıkış Yok (368 Sayfa) Altın Kitaplar
10 puan: Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara
Ahmet Altan - En Uzun Gece (320 Sayfa) Alkım Yayınevi  
Nadirkitap.com aracılığı ile Eskişehir Papirus Sahaftan alındı.
15 puan: Nobel Ödüllü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.
Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi (592 Sayfa) İletişim Yayınları
15 puan: Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara
Alina Bronsky - Cam Kırıklıkları Parkı (232 Sayfa) İthaki Yayınları
Alman Edebiyatı.
20 puan: Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere
Stieg Larsson - Ejderha Dövmeli Kız (648 Sayfa) Pegasus Yayınları
20 puan: Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara
Sarah Jio - Böğürtlen Kışı (360 Sayfa) Arkadya Yayınları
25 puan: Yasaklamış bir kitap okuyanlara.
D.H Lawrence - Lady Chatterley'in Sevgilisi (392 Sayfa) Yapı Kredi Yayınları
1928'de yazılmış olan eser açık saçık bulunarak ABD ve İngiltere'de 1959 ve 1960 yıllarında kısa süreliğine yasaklanmıştı.
25 puan: Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara.
Mustafa Kemal Atatürk - Mektuplarım (264 Sayfa) Karma Kitaplar
25 puan: Bir biyografi veya otobiyografi okuyanlara.
Burçak Çerezcioğlu - Mavi Saçlı Kız (288 Sayfa) Yapı Kredi Yayınları
30 puan: Okumayı yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap okuyanlara.
İhsan Oktay Anar - Puslu Kıtalar Atlası (238 Sayfa) İletişim Yayınları 
1995 yılı.

Toplam; 195 puan 3702 sayfa ile bitirdim.
Benim için tam anlamı ile felaket.

4 yorum:

  1. 3702 sayfa okumak bir felaket olmaz :) tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çalışma saatlerim bu kadar sıkı olmasaydı ben daha fazla okurdum:/
      Teşekkürler yinede:)

      Sil
  2. Bahar şenliğini inşallah tamamlaya bilirsin canım. Tamamlamamış olmak bence önemli değil. Önemli olan bu heyecanı yaşamak, kitapları seçmek. Onları seçerken ne kadar şeyler öğrendik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sana katılıyorum. O kitapları seçmek inanılmaz eğlenceli oluyor^^

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...