7 Ocak 2014 Salı

Geç kalınmış 2014 yorumu!

2014'ün ilk postu için baya bir gecikmiş olsam da zararın neresinden dönersen kardır.
Yaklaşık 10 gündür yazamıyorum bloguma merak eden olduğunu sanmıyorum ama olurda istisnai bir durum olarak varsa işe girdim o yüzden hiç vaktim olmuyor. Gece 22.30'da anca evde oluyorum  ve o saatten sonra bilgisayarı açmak, bloga bakmak şöyle dursun kitap bile okuyacak halim kalmıyor. Direkt yatağa yatay geçiş yapıyorum.

Neyse işin tasası bir yana güzel olan 2014'e iş sahibi girmekle başlayıp. Yılın ilk günü terfi alınca bu senenin güzel geçeceğini düşündüm en azından iş konusunda.
Bunun dışında yeni yıldan sadece 2 beklentim var. Birincisi sağlık ikincisi ise daha geçen sene okuduğum 61 kitap sayısını geçmek. Gerçi eskisi kadar çok boş vaktim yok ama olsun.
Yeri gelmişken yorumlanması gereken 2 okunmuş kitap var en kısa zamanda yazacağım inşallah.

Eskiden olsa bir sürü yeni yıl dileğim olurdu. Ama ne kadar beklenti içine girersek o kadar üzülüyoruz bence.
Çünkü yeni yıllar bizim dileklerimizi gerçekleştirmek için gelmiyor hiçbir zaman. Dileklerimizi gerçekleştirecek olan yine biziz. Olan biten her şey bizim çabalarımız yada ihmallerimiz sayesinde oluyor.

2013 sene itibari ile hem ülke açısından hemde benim açımdan kötü bir seneydi. Ama yine de bana çok şey öğretti. Geçmez dediğim her şeyin geçebildiğini, bir daha mutlu olamıcam derken kahkahalarla gülebildiğimi gördüm. Ve kaybolan umudumu buldum.
2014 için umut doluyum.
Dilerim bu yıl hepimize iyi davranır.

2 yorum:

  1. Umarım hepimiz için güzel bir yıl terfine de çok sevindim. :D

    YanıtlaSil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...