30 Kasım 2013 Cumartesi

Göktuğ Başar - Kalbin Son İnce Elemeleri || Kitap Yorumu

Kitabın Adı: Kalbin Son İnce Elemeleri
Yazar: Göktuğ Başar
Sayfa Sayısı: 112
Basım Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Sokak Kitapları Yayınları






Nabzımda seni buldu doktorlar son incelemelerinde.
Kalbin son ince elemelerinde,
Seni içime sık dokuduğumu da yüzüme vurdular.
Sık dokunduğumuda ben söyledim onlar sormadan...
Her neyse dilimin altı,
Başımın üstü,
Canımın içi, her neyse.
Yastığında kırılanı bir ömür öpmek için bekliyorken,
Gelmedikçe büyüyorken...
Orada sana anlatılanlar gerçekse,
Beni sakın dinleme... 

Bugün öyle şiir okumak istedim ve son alışverişim de bu kitabı merak ederek almıştım. Aldığıma değdi mi? Değdi. Göktuğ Başar'ı daha ne önce gördüm ne de duydum. Güçlü cümleleri var hatta herkesin yanıp tutuştuğu Ahmet Batman'dan çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Ancak onun kadar ilgi görmemesi. Rafların ücraların 
da kalması üzücü. Ama pek şaşırmıyorum buna. Neyse bu konuda yazmaya başlarsam bu kitap yorumundan çok isyan yazısına dönecek.
Dediğim gibi çok güçlü cümleleri var. Güzel yazıyor ancak ayrılık konusundan bir türlü kopamamış.
Yazdıklarından anladığım kadarıyla aldatılmış yada ilişkisi biter bitmez karşı taraf başka bir ilişkiye başlamış. Tüm dizeler bu olay örgüsü etrafında dönüyor. Bu biraz bunaltabilir kimini ama benim duygularıma tercüman olduğundan sevdim.
Puanım: 5/4

Altı Çizili Cümleler:
1. Kalbimde ritim sorunu başladı bilirsin hep aynı şarkı;
"Seni kimler aldı, kimler öpüyor seni?"
2. Yirmi senelik eski bir göğüs kafesinden, sineye çekiyorum yaptıklarını gülümse.
3. Belki de yalandır her şey ne bileyim. Belki bir yalana her şeyden çok ihtiyacım vardır bu aralar.
4. Bu da sana yemin olsun. Bana senden gayrı hiç kimseyi sevmemek bıraktın. Gözüm gibi baktım.
5. Rüyaların ayrılıkları olmaz sevgilim, uyu çünkü uyurken hala bir şansımız var.
6. Senin geçmiş dediğini hala dakika dakika soluyorum lan ben. Kime geçmiş neye geçmiş hani?
7. Sevdiğiniz şeyleri gökyüzü yerine toprak alıyorsa artık, büyümüşsünüz demektir.
8. Sevgilim, sen kesinlikle geri çevrilemeyecek bir günahtın, ben seni içime işledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...