18 Kasım 2013 Pazartesi

MİM # Sonbaharı Seviyorum!

İlk mim'im en sevdiğim mevsimle ilgili olsun istedim. Baktım kimsenin beni mimleyeceği yok bende herkese ithaf edilen mimi kaptım geldim ^^
Söz konusu sonbahar olunca kahverengiler turuncular ön plana çıkıyor :)

1. Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler nelerdir? 
Sonbaharın en sevdiğim yanı o bunaltıcı sıcağın ortadan kalkması ile rahat nefes almak. Ve bu hafif serin mevsimde yapılacak en güzel şey sahil kenarında yürüyüş ve yağmurlu havada kitap okumak olsa gerek.

2. Sonbaharda en sevdiğin kıyafet ?
Ben mont falan seven bir insan değilim o yüzden kıştan nefret ederim ama tam mevsimlik olan örgü hırkalar sonbaharın favorisi!

3. Sonbaharda makyaj trendin nedir?
Makyaj ile aram yok ama bakır tonları tercihim olur.

4. Sonbaharda en sevdiğin yemek / içecek?
Her mevsimin favorisi bu mevsimde de galip; KAHVE!

5. Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?
Ekim de başladığını varsayarsak The Vampire Diaries , Supernatural ve sonunda bu ay başlayan Lost Girl.

6. Sonabahar geleneğin nedir?
Hava tam dışarı çıkıp gezmelik olduğundan fotoğraf çekmek sonbaharı en güzel yanı. 
Birde sıcak su torbasıyla uyumak (:

Bende isteyen herkese gönderiyorum!

2 yorum:

  1. Bu mimi en kısa zamanda yapmayı planlıyorum, çok heyecanlandım. Senin kullandığın görseli kullanmamızda bir sakınca var mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görseli çok severek hazırladım ve kullanmanızda hiçbir sakınca yok tabi ki:)
      Mimi de merakla bekliyorum^^

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...