22 Ekim 2013 Salı

Kitap Alışverişi #6

Eveet yeni bir kitap alışverişi ile beraber karşınızdayım. Gerçi henüz iki kitabım gelmese de. (Gelcek gibi de durmuyor sipariş edeli 17 gün oldu.)

Aldıklarıma gelirsek en üstten başlıyım, Peri Gazozu bir süredir her yerde denk geldiğim ve bir çok yerde tavsiye edildiği için alışveriş listeme girmişti. Acaba alsam mı almasam mı derken bayram alışverişinde D&R'a girip gözüme çarpınca alıverdim. Puslu Kıtalar Atlası taa 2010'da dershanede edebiyat öğretmenim tavsiye etmişti neden bilmem bir türlü elim gitmedi almaya ama bu defa görmezden gelemedim. Umarım tavsiye edildiği kadar güzeldir. Kahraman Tazeoğlu'nu tamamen annem istediği için aldım. İçeriği vs hakkında bir bilgim yok. Annem okumaya başladı ve beğendi ancak ben artık Kahraman Tazeoğlu'nu eskisi gibi sevemiyorum. Allah Belanı Versin Brokoli'yi eğlenceli bulduğum için aldım arka kapak bir hayli eğlenceli umarım içerikte öyledir. Kız Kardeşler Arasında'yı hiç tereddüt etmeden aldım çünkü Kristin Hannah'ın kalemini seviyorum ve kötü olduğunu hiç sanmıyorum. Gökkuşağını Yakalamak kitabına bloglarda çok rastladım ve seveceğimi düşünerek aldım, bakalım. Bakire'yi Kitap Aşığı bloğunda rastgelip konusunu beğenip alıncaklara eklemiştim, aldığı birçok ödülü de görünce kayıtsız kalamadım ve yazarın diğer kitabı (Fırtına Kokusu) ile beraber aldım. Meleğin Düşüşü ise Sevgili Kitap bloğun da denk geldim ve ilgimi çekti bu nedenle alıncaklara ekledim ama bu serinin 2. kitabı daha çıkmadığı için okumayı ertelemeyi düşünüyorum sonuçta meraktan ölmek var:P Mış Gibi Yaşamak kitabı kitap sihirbazın da 2.90 gibi bir fiyata düşmüştü aldığım 4 kitap 48 lira civarı tutunca 5 tl kargoya verceğime 2.90'a kitap alıp kargoyu da bedavaya getiririm düşüncesi ile aldım. Umarım aldığıma pişman edecek kitaplar çıkmaz içerisinden.

Bol kitaplı günler :)

10 yorum:

  1. süper ya :D kıskandım ..şaka şaka güle güle oku keza benim okumaya pek vaktim olmuyor zaten bu ara

    YanıtlaSil
  2. Puslu kıtalar atlasını ben ikş kere okudum. İlk üniversitedeyken okumuştum, ikinci seferimide geçen sene yaptım. Umarım seversin.
    Peri gazozunu bende merak ediyorum. Patronumun masasında gördüm, oradan merakımı cezbetti, yorumlarını bekliyorum.
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok kişiden övgüsünü duydum Puslu Kıtalar Atlası'nın o yüzden beğenirim diye düşünüyorum.
      Ve aynen bende çok merak ediyorum Peri Gazozu'nu elimdeki biter bitmez başlıcam:)

      Sil
  3. 8 Kasım'da başlayacak Kış Okuma Şenliği'ne hazırlık gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 gözle bekliyorum zaten okuma şenliğini:)

      Sil
  4. Nasıl da güzeller, güle güle oku ^_^

    YanıtlaSil
  5. Kiskandim vallahi. Ben en cok türk yazarlarinin kitaplarina Almanya'da kolay kolay ulasamadigim icin kiskaniyorum sizleri. Degerini bilin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın yurt dışında yaşamanın tek zorluğu bu sanırım:/

      Sil

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...