1 Eylül 2013 Pazar

Ağustos Ayı Biterken; Alınanlar ve Okunanlar

Evet bir ayı daha devirdik ancak hiçbir şey ay başında planladığım gibi olmadı. Okuma konusunda pekte verimli olamadım. Sevdiğim kitapları bile bitirmem günler sürdü. Yaz sıcağının verdiği bir gevşeklikmidir nedir bilemedim.
Gelelim Ağustos'ta alınanlara ve okunanlara.

Ağustos Ayında Alınanlar;
Mitch Winehouse - Kızım Amy
John Green - Aynı Yıldızın Altında
Yekta Kopan - Bir De Baktım Yoksun
Burçak Çerezcioğlu - Mavi Saçlı Kız
J.D Salinger - Çavdar Tarlasında Çocuklar
Jose Mauro De Vasconcelos - Güneşi Uyandıralım
Jenny B. Jones - Beni Orada Bulacaksın
Arthur Philips - O Şarkı Sensin
Carol Lynch Williams - Seçilmiş Kişi
Audrey Niffenegger - Zaman Yolcusunun Karısı
Rauda Jamis - Frida Kahlo, Aşk ve Acı

David Herbert Lawrence - Lady Chatterley'in Sevgilisi
Albert Camus - Düşüş
William Shakespeare - Soneler

Ağustos Ayı Okunanlar:
Mustafa Kutlu - Mavi Kuş 
Arthur Golden - Bir Geyşanın Anıları
Cemal Süreya - Sevda Sözleri
Paulo Coelho - Veronika Ölmek İstiyor
Mitch Winehouse - Kızım Amy

Eylül ile beraber sonbahar, sonbahar ile beraber de mis gibi serin havalar ve kitap okuma mevsimi geliyor.
Hepinize bol kitaplı bir Eylül ayı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...