26 Temmuz 2013 Cuma

Kitap Alışverişi



Aslında fotoğraflayamayacaktım ama kuzenim bize gelince onun telefonu ile hallettim bu telefonsuzluk ne melal dertmiş arkadaş, elim ayağım gibiymişte farkedemedim. Neyse.
Burda bahsettiğim kitap şenliği kapsamında alınacak bir kitabım vardı.
(11. madde olan romanın yazarı veya karakterlerinden birinin adı veya soyadı kendisininkiyle aynı olan bir kitap)
Bende Müge İplikçiyi seçmiş bulundum istediğim kitabı olarak da Kül ve Yel'i seçtim D&R'da da olmayınca İdefix'ten sipariş ettim. 
Tabi her zaman olduğu gibi tek kitapla yetinemedim elim ayağım rahat durmadı beraberinde Aslı Erdoğan - Bir Delinin Güncesi'ni de aldım. Uzun zamandır merak ettiğim bir yazardı zaten Aslı Erdoğan eğer beğenirsem ve içime sinerse diğer kitaplarını da edinmeyi düşünüyorum.
İdefix'in en sevdiğim yanı ise siparişle beraber Sabit Fikir'in o ay ki sayısını da yolluyorlar.

Merak eden olursa diye;
Kül ve Yel: 9.38 tl
Bir Delinin Güncesi: 7.30 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...