25 Nisan 2013 Perşembe

Yakamı bırakmayan bir gribe sahibim!

Evet başlıkta da dediğim gibi yakamı bırakmayan bir gribe sahibim. Tam bitti diyorum başa dönüyoruz. Geçti diyorum ertesi gün aa Müge yine öksürüyor, yine burnu akıyor. Hepsinden ziyade çok fena halsizlik yaratıyor. Bu bahar bana sağdan sağdan fena çarptı. Üstelik bu yıl grip aşısı bile olmuştum (iğneden korktuğum halde hemde!!) ama gel gör ki aşının hiç bir faydasını görmedim. Hatta aşı olmadığımda daha az hasta oluyordum.
 Tabi kendime eziyeti hak gördüğümden dolayı hastalık bana yetmedi. Doymadım. Kendime daha nasıl acı çektiririm nasıl daha fazla bitkinleşirim derken aklıma dahiyane bir fikir geldi ve iki aydır görüşmediğim malum şahsa Whatsapp'den mesaj yazdım. Keşke sms atsaydım en azından görmemiştir okumamıştır diye kendimi kandırabilirdim. Ama şimdi? Whatsapp gözüme gözüme sokuyor.
"Okudu ama iplemedi." diye. Hayır yani sonucun bu olcağını bile bile mesaj atarak mallık bayrağını en önde taşıyorum. Napalım işte umut fakirin ekmeği bizde duygu fakiriyiz. Belki dedik. Dememeliydik.
Neyse duygusallığı kenara bırakıyoruz şimdi siz bana söyleyin bu gribi ne defeder? Napsam geçer, gider?
Valalhi bol bol dua ederim. Söz *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...