9 Mart 2013 Cumartesi

Okudum Bitti 1: Emrah Serbes - Hikâyem Paramparça





Geceyi kitap, müzik ve mum ışığı eşliğinde geçirmek pahabiçilemez gerçekten. Sabah erken kalkma derdim olmasa sabahlayabilirdim bu şekilde. İnsan dünyadan soyutlanıyor resmen.
Kitap; Emrah Serbes - Hikâyem Paramparça idi. Aslında önceki gün bitirmiştim ama bir kaç hikayeyi tekrar okumak istedim ve sonunda altı çizili cümlelerimi deftere geçirdim. Afili Filintalar'ı takip etmiyordum blogtan bu yüzden hikayeleri ilk kez okumuş oldum buda bana avantaj sağladı diyebilirim. Zira kitabı alıp blogtaki yazıları görenler genelde hayal kırıklığına uğramış. Onun dışında kitabın içinde hikayelerin arasına serpiştirilmiş fotoğraf detayını da çok sevdim. 



Beni en çok etkileyen hikaye "Sen Gittin ve Herkes Ölmeye Başladı" oldu. Gerçekten çok iyidi. Aslında hepsi birbirinden iyidi diyebilirim. 
Puanım: 5/4.5




Bahsettiğim hikayeden bir parça. Kısacası okuyun bu kitabı çok seversiniz.


Geçen akşam İntikam'ı izlerken dinledim ilk kez ve o günden beri üst üste dinliyorum bu şarkıyı. Sözleri çok anlamlı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...