9 Mart 2013 Cumartesi

Merhaba!

Müge ben ve hayatta yapamadığım bir şey var ise oda kendimi anlatmaktır. O yüzden saçmalarsam şimdiden mazur görün anlaşalım^^

25 yaşındayım yengeç burcuyum ve karakterimin çoğunu burcumun özellikleri oluşturuyor diyebilirim. Eğitim hayatımı üniversiteyi burslu kazandıktan sonra zirvede bıraktım tabi bunu isteyerek yapmadım o ayrı. Sonrasında elime geçen bolca boş zamanı kitap okuyarak geçirmeye başladım.
Sonra dedim ki neden benim kitap bloğum olmasın? Baktım önceden açtığım ama kullanmaya tenezzül etmediğim bir blogspot hesabım var dedim en iyisi bunu değerlendireyim. O gündür bu gündür de buralardayım. En büyük eğlencem burada vakit geçirip insanlarla bir şeyler paylaşmak.
Yeni kitaplar , filmler, diziler keşfetmek ve birilerinde keşfetmesine yardımcı olmak.
En başta da söylediğim kendimle ilgili şeyleri anlatmakta pek iyi değilimdir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum için teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...